Frågestund imorgon!

Hej jag har frågestund imorgon så glöm inte ställa frågor
Kram...<3

Kommentarer
Postat av: Fatma

1.Hur mycket älskar du the fooo från skala 1-5? :D
2.Längar du till sommaren?
3.Ska du resa någonstans detta året?
4.Något du längtar till?
5.Berätta ditt pinsamaste minne :P
6.Favoritämne i skolan?
7.Insta eller fb?
8.Chips eller PopCorn?
9.Vilka bloggar läser du?
10.Gillar du att läsa eller skriva mer?
11.Hur mår du? :)
12.Vad vill du jobba som när du blir stor?
13.Berätta dina största dröm!
14.Favoritfilm?
15.Favoritserie?
16.Favoritlåtar?
17.Justin Bieber eller The Fooo hahahaha
18.Favoritfärg?
19.Tycker du det är roligt att blogga?
20.Vad tyckte du om dessa frågor? HAHAHA

Superfin blogg melitish!! <3


Svar: Svar:
1.Skala 4
2.Jag längtar mycket till sommaren för att få vara med kompisar,familjen osv.
3.Vet faktiskt inte,kanske
4.Jag längtar till sommarlovet såklart,sen så längtar jag till mycket mer.
5.I skolan hade vi "danstävling".Jag och min kompis uppträde men vi har inte tränat tillräckligt,vi failade,det var det pinsammaste minnen.
6.Min favoritämne i skolan är musik men jag gillar idrott och kanske SO.🙈
7.Instagram gillar jag mer än Facebook.
8.Chips😍
9.Jag läser Claras Blrtwicks blogg,Kenzas blogg och många andra bloggar faktiskt.
10.Skriva gillar jag mer.
11.Jag mår bra,själv då?💕
12.Jag vet faktiskt inte exakt,men kanske kurator..nää vet inte🙈
13. Min största dröm är att träffa Justin😍
14.Jag gillar många filmer men den bästa för mig är Dear John.
15.PLL
16.Jag har sjukt många låtar som jag gillar,jag kan faktiskt inte säga att den låten är bäst.
17.Jag gillar både JB och TF men eftersom jag har gillat Justin i flera år,och jag är en Belieber👏
18.lila😍
19.Jag tycker att det är väldigt roligt att blogga,men det känns som att ingen kommer lösa min blogg i fortsättningen,jag kämpar för att folk ska få uppmärksamhet😊Men vi ska se vad det händer.
20.Aa..det var skit kul att svara på de frågorna,tack så mycket💕Kram/Melita😘
myyyliffe.blogg.se

2014-02-14 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0