Sportlovet

Tjaa allihopa,nu kommer jag bäretta om vad jag har gjort under sportlovet!
MÅNDAG
Jag har varit ute med min kompis,vi har varit i Mobilia och shoppat.Efter gick vi och åt i McDonald's.Jag beställde cheeseburgare,glass och Fanta:) Efter har jag faktiskt inte gjort så mycket:) Chillat!

TISDAG
Var jag ute med min bror och spelade fotboll.På kvällen fick vi gäster.Det var inte kul att sitta med de!Så jag kallade min kusin hos mig! Vi kollade på film och hade mysigt:)

ONSDAG
 Jag och mamma var i Emporia.Jag shoppade med henne.Efter träffade hon några kompisar och jag gick med min kompis och gick lite runt.
På kvällen skulle pappa och hans kompisar titta på fotboll(champion League)
Jag gick hos min kusin för att jag skulle sova över.Vi kollade på film(Fun Size).

TORSDAG
Jag vaknade kl 11:5,efter väckte jag min kusin.Vi kollade på en film(Final destation 3) Filmen var så läskigt? Åhhh! 
För frukost åt vi pannkakor...väldigt gott var det:)
På kvällen gick vi och hälsade på kusinerna:)

FREDAG
Jag har faktiskt inte gjort så mycket på fredag:)Kl 16:00 gick jag på dans,där var det väldigt kul:) Efter så har jag bara slappat och inte gjort något:)

LÖRDAG
Som sagt har jag badat igår.Jag har varit med familjen och min kompis.Det var kul.Jag åkte rutschkanan flera gånger:). Efter när jag kom hem var jag jäkla trött:/ Jag somnade väldigt tidigt,ca kl 20:30.

SÖNDAG
Lovet är över:(Det var ganska rolig lov.Jag har pluggat från kl 12 till 16.Nu ska jag kanske ut med min kompis en runda,kanske jogga:)Senare ska jag duscha,och plugga lite till.Imorgon börjar jag kl 8:15..åhhh väldigt tidigt:(

Jag bloggar senare igen,kraaam!


Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

Låter som ett bra lov :D

Sv: Tack<3

2014-02-23 @ 17:34:14
URL: http://Jonza.blogg.se
Postat av: V I L M A L A ♔

nomnom gott med cheeseburgare! Låter som ett bra lov! Ha en fortsatt fin söndag ♥

2014-02-23 @ 18:25:46
URL: http://vilmala.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0